یالین

طراحی های گرافیک محمدرضا بیات

تمام حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به محمدرضا بیات می باشد

طبقه بندی موضوعی

به مناسبت روز ارتش 3

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۵۲ ب.ظ

اموزش درجات نظامی (نزاجا)

برای دریافت تصویر در اندازه بزرگ برروی تصویر کلیک کنید

نظرات  (۳)

من عاشق یک افسر ارتشی شدم که خیلی دوسش دارم ولی اون نمیدونه🙁

خدا کنه یه روز بفهه اگه اونم منو بخواد حاضرم باهاش همه جا زندگی کنم .از وقتی دیدمش نه خواب دارم و نه چیزی... خودمم خوب میدونم چرا عاشقش شدم چون من از افسر ی خوشم میاد. بعدش هم سال بعد روز ارتش و روز صدا تو یه روزا حالا شما بگین منی که عاشق گویندگی ام سال بعد همچین روز رو چه طوری بدون اون بگذرونم.تولدش هم یه روز بعد تولد منه.اسمش هم اسمیه که همیشه دوسش داشتم و موقع ترس همیشه ذکر لبم بوده .برام دعا کنین که بهش برسم.ابوالفضل♥️ 🌟🌟🌟🌟♥️خیلی دوست دارم♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

عکستونم عالیهههههه😊😊😊♥️♥️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی